Open top menu


L'Snow és un cadell de Golden Retriever preciós i simpatíquíssim. És molt carinyós i li encanta que estiguis per ell i l'acaronis i parlis tot el que puguis!




El vaig conèixer quan va venir de visita a casa però, a més, es van apuntar a la IV Passejada de Gossos. Vaig veure com era de juganer, sociable i bo amb les persones i els altres gossos. No parava quiet!

Seria el primer cop que es quedava amb algú i els propietaris tenien una mica de por per veure què passaria ja que a casa ho passa malament quan ells marxen però no va haver cap problema!







Vaig estar tots els dies amb ell en tot moment, me'l vaig endur a passejar i a jugar amb gossos perquè es cansés i disfrutés abans de tornar a casa i ell ho agraïa moltíssim. Al parc o la muntanya només li cal un pal per estar entretingut!




Va viure amb la Nina però amb ella no podia jugar ja que és massa tranquil·la i s'espanta amb facilitat si un gos ve cap a ella massa efusiu. L'Snow ho va intentar, no diré que no. Saltava al seu voltant, es col·locava en posició de joc... Però no hi havia res a fer.




Llavors va arribar el Blake. Tot el que no havia pogut jugar amb la Nina ho va fer amb el Blake. No podien estar quiets mai! Es buscaven l'un a l'altre a casa, al jardí...




Quan creies que estaven cansats i s'estiraven passaven cinc minuts i un dels dos mirava a l'altre i ja hi tornaven a ser. Ho van passar realment bé!

És divertidíssim jugant. Fa una postura que jo li dic "postura hip hop".  Estava jugant amb el Blake i, de sobte, recolzava el cap a terra, pujava el cul i es quedava amb el cap de costat jugant en aquesta posició. Era molt divertit!




L'Snow pot anar deslligat però quan ho vaig fer al parc patia per si venia un altre gos de lluny perquè ell és tan sociable que hagués anat corrents a veure qui era i dir hola! Però no va marxar en cap moment, és molt obedient i tampoc li fa gràcia perdre't massa de vista.




Aquest últim cop ha vingut el cap de setmana de Sant Joan sense quedar-se la nit de la revetlla, convivint amb la Lola i la Vodka.




I si ja creia que l'Snow era maquíssim ara m'he acabat d'enamorar.

És molt juganer però també molt tranquil i obedient. No ha pogut jugar a casa amb elles perquè són dues gosses que a casa descansen i prefereixen no moure's gaire. Fins i tot la Vodka l'ha renyat més d'un cop per veure'l massa nerviós. Així que em venia a mi quan volia jugar, carinyitos o que li fes cas.




L'he pogut deslligar a la muntanya, anant ben d'hora per no coincidir amb cap petard, i no s'allunya gens de tu. I, si ho fa, només cal xiular o cridar el seu nom i el veus còrrer cap a tu, ben content. És fantàstic!




Un dia va venir la família a casa, amb els nens i el meu nebot es va quedar encantat quan el va veure. L'Snow es va posar molt content però, a la vegada, semblava que tingués una mica de por. No sabia el perquè ja que el meu nebot està més que acostumat a coincidir amb gossos que tinc de cangur ja fa molt de temps i sap com els ha de tractar i el respecte que ha de tenir amb ells. I, sobretot, la suavitat. Però crec que l'Snow veia activitat sota la superfície i anava amb compte. Va passar tot el dinar estirat als meus peus, tranquil i carinyós. Després vaig saber que estava ensenyat a veure un nen i estirar-se a esperar per no patir l'ensurt que es tirés a sobre i fes mal al nen.




La última nit que va estar a casa, l'anterior a la revetlla, van llençar més petards dels que havíem sentit fins ara i al principi reaccionava mirant per la finestra o al balcó però van ser massa petards seguits i forts. Vaig veure'l amb por, nerviós, corrents d'una banda a l'altra i buscant el contacte amb nosaltres per sentir-se millor. No es pot dir que fos pànic però sí tenia por. Era el seu primer Sant Joan i pensava que, després del que havia vist, ignoraria els petards però crec que, desgraciadament, l'Snow forma part del 90% dels gossos amb la por aquest dia... Potser canvia o potser no va a més, mai es sap!




És carinyós, bo, tendre, obedient... Un gos que, quan està amb tu i et mira amb aquests ullets no pots evitar petonejar i acaronar durant hores, si és necessari.


0 comentarios