Open top menu


Halloween és una moda que hem agafat, tot i no ser nostre, on molta gent aprofita per disfressar-se, anar casa per casa fent el Trick or Treat, es col·loca carabasses terrorífiques a casa... I és que avui és la Castanyada!

Mai he disfressat el meu gos, ni per Carnestoltes ni per Halloween, però volia ensenyar-vos algunes de les millors imatges que he trobat d'aquestes disfresses. I quan més freaks, millor. Perquè he començat pensant "pobrets" i he acabat rient moltíssim amb alguns d'ells. Alguns se'ls han treballat moltíssim!!


Aquest és boníssim... Una gran aranya!



Heu vist Sleepy Hollow?



El gos d'Hades, que guarda la porta de l'inframón perquè els morts no surtin i els vius no entrin. Fa respecte? Pobret meu, jo que crec que no gaire...




A mi, si aquesta nit em venen un grup com aquest a demanar-me llaminadures, els dono totes les que tingui!!



Amb aquest no tinc paraules. Només mireu-lo!




Star Wars ha fet molt de mal... Ens ha marcat massa a tots i els veiem a tot arreu.




Amb Star Wars tindriem per estona... Aquest fa pena i tot!




A conjunt, predicant la paraula. Qui no l'escoltarà?




I aquí teniu a Superman, o SuperDog, millor dit.



I, sembla mentida, però a alguns gossos els agrada que els possis un mocador o alguna cosa. Disfresses com aquestes ja van molt més enllà però jo no puc evitar riure amb molts d'ells. No crec que precisament aquests ho passin molt malament o la disfressa no duraria ni dos segons.

Espero haver fet que rieu una mica, com jo he fet, i comencem aquest dia de bon humor!

0 comentarios