Open top menu


Com alguns ja sabeu, sóc punt de recollida per objectes, alimentació i medicaments dirigits a Refugis que ho necessitin, de la Plataforma d'Ajuda a Protectores, PAP.

Em va escriure la seva presidenta i gran amiga meva, la San, per dir-me que el diumenge 20 de gener feien la TriniMascotada, a Trinitat Vella, on hi hauria vàries associacions dirigides a la protecció animal.



Al final m'ho vaig poder arreglar per anar a passar el dia amb ells i conèixer gent que fins ara només veia per facebook o internet, acompanyada del meu amic Rubén.

Només arribar em vaig trobar a la Bélit, una de les meves clientes. M'havien comentat que anirien i els vaig escriure per avisar que al matí ens busquéssim!




Va ser fantàstic veure'ls i que la Bélit s'alegrés! És una monada de gossa i estava pendent de tot gos que passejava, a veure si la feien cas.




Vam anar directes al stand de PAP, on estava la San i el Berni, un altre amic que havia anat per ajudar. La San anava d'una banda a l'altra per resoldre dubtes, preparar les desfilades, ajudant a organitzar... Així que vaig anar a fer un tomb per les paradetes on vaig veure Save a Life, associació dedicada a l'adopció i difussió de gossos sense llar.

A la nostra esquerra teniem a SOS Hurones, associació protectora de les fures, on vaig tenir la oportunitat de conèixer a Vivaldi, una de les fures que tenen en adopció. Maquíssim, simpàtic i carinyós. Tenia una mica de fred i el noi el portava dins la jaqueta, acurrucadet. 




També vaig parlar amb Olescan, grup dedicat a l'ajuda dels peluts que hi ha a Olesa. Ja els coneixia per esdeveniments anteriors i, a la fira, van portar alguns gossos en adopció. Van participar de la desfilada i van explicar casos d'alguns animals que esperen una llar definitiva, acompanyats per El Cisne Negro Voluntarios, un grup de voluntaris animalistes dedicats a ajudar i promoure adopcions, acollides i conscienciació general.



NACS, Societat per la Conservació de la Naturalesa i l'Animal, també hi va ser al seu stand, intentant fer entendre que hem de crear un entorn on valgui la pena viure, respectant tant la natura com els animals que hi viuen a ella. 



Degalgos és una ONG que també va participar a aquesta fira. A la desfilada de gossos en adopció va sortir un dels seus respresentats amb dos preciosos galgos negres explicant les desgràcies que aquests gossos han de patir any rera any per no servir per caçar i ser abandonats. Bé, com deia l'home, els que han tingut la sort de ser abandonats (i trobats) i no han mort o han estat torturats fins el final.




Per ajudar als galgos també hi havia Galgos 112, associació dedicada a la recollida de galgos, oferir assitència veterinària i reubicar-los a una família que els adopti definitivament.


També vaig tenir la oportunitat (i alegria) de parlar amb El Club de Kat , associació que treballa de manera voluntària i posant tot el seu esforç en ajudar  a animals discapacitats i malalts crònics, amb les persones que viuen amb ells. Ja siguin cecs, sords, amb amputacions, malformacions... El seu objectiu és que puguin rebre un tractament veterinari adequat i trobar una família on viure feliços. No tenen espai físic, així que necessiten cases d'acollida per poder continuar realitzant aquesta gran tasca.




Per tercer any consecutiu, la TriniMascotada va ser organitzada per l'Associació Zooland, psicologia i educació canina. Rehabilitació psicològica per tots aquells gossos que ho necessitin, estudiant cada cas.



Sé que em deixo associacions per comentar però aquestes són les que vaig tenir la oportunitat de conèixer una mica més. Lamento no poder posar les fotografies que vaig anar fent i us vaig fer a vosaltres, a la fira, ja que s'han esborrat totes per una errada a l'ordinador. Però bé, com aniré a més fires i espero veure-us a tots per allà, tornaré a fer-les i a fer un post una mica més personal.

Va ser un plaer conèixer tanta gent que s'estima els animals i que entrega el seu esforç per ajudar-los i promoure adopcions necessàries. Si no hi hagués gent com ells, els animals encara estarien més perduts i sols del que ja ho estan. 

Gràcies a tots i ens veiem aviat!!




0 comentarios