Open top menu


Ja que publico vídeos musicals amb gossos, parlo dels Famosos i els seus Gossos... Per què no incloure gossos que apareixen al cinema o les sèries? No cal que siguin els protagonistes, ni molt menys. No heu vist mai una pel·lícula on surt un gos entranyable, company dels protagonistes? O una sèrie on la família té un gos? O...? Mil coses més! I també estic pensant en dibuixos, eh?

Per estrenar la nova etiqueta de Gossos Televisius, el primer que m'ha vingut al cap és el Frank, el carlí de Men in Black.



No sóc partidària de fer parlar als animals com humans. No ho són i ho empitjoren la majoria de vegades. Amb una mirada, un gest o un soroll ja ho diuen tot. Però resulta que aquest Frank em va fer moltíssima gràcia i, ja que és dissabte, l'arrodonim amb la cançó "Who let the dogs out?"


Sé que us vindran mil gossos al cap ara mateix. Jo mateixa tinc moltíssims dels que us vull parlar! Però aguantaré i els faré un a un, recordant i somrient amb vídeos com aquests.

0 comentarios