Open top menu


Fa un temps que vaig conèixer a l'Ariadna Creus, fotògrafa a Els Magnífics, per l'Instagram i parlàvem per allà. Però he de dir que la primera vegada que vaig saber d'ella i de la seva feina va ser a Urban Pets.
Quan vaig anar a la presentació de The Black Cat Company, amb el Jordi Ferrés, vaig veure que hi havia fotografies a la botiga, molt boniques, de diferents animalons, amb missatges diferents a cada una d'elles. Vaig preguntar què era això tan maco i em van parlar d'Els Magnífics.


Si alguna vegada voleu un reportatge fotogràfic del vostre animal, fer un regal o tenir una de les fotografies que us parlava abans, no dubteu en parlar amb l'Ariadna. Només cal que mireu el seu web per entendre-ho! La trobareu a www.ariadnacreus.com


Porta anys dedicant-se a la fotografia i, al final, va trobar el seu lloc, es va trobar a ella mateixa. Va adonar-se que les seves passions, la fotografia i els animals, podien anar unides i podia dedicar-s'hi. Des de llavors ha fet diferents reportatges preciosos com Els Magnífics, un gran projecte en el que crec que tindrà molt de futur i val moltíssim la pena. Sempre trobarem mil persones que ofereixen això, de la mateixa manera que trobem a mil cangurs d'animals, però quan trobes qui val la pena, s'ha de dir.


Tant parlar per l'Instagram, vam decidir conèixer-nos. Com jo tenia al Bruce i al Hegel a casa, va venir ella amb el seu inseparable company, el Trico.

Ens vam adonar que la nostra connexió ve de fa molts anys, amb gent i llocs en comú i que no vàrem coincidir per mesos de diferència a la Protectora d'Animals on vaig estar aquells anys. Hores i hores de conversa a casa entre cafès i gossos. Una gran tarda!


Que jo em dediqui a cuidar gossets a casa meva ja sabeu que no vol dir que prefereixi que viatgeu sense ells. Res més allunyat de la realitat! Jo estic quan no és possible que els porteu. Quan, per qualsevol motiu, aquella vegada preferiu o necessiteu que el cuidi mentre esteu fora. Però si pot anar amb vosaltres... Serà un estiu en família, tal i com va dir l'Ariadna aquest estiu!


Ens va donar temps de fer-nos algunes fotografies, això sí, per guardar en el record de la nostra primera trobada de moltes més, perquè estic segura que això no acaba aquí!


Et desitjo tot l'èxit que puguis aconseguir, Ariadna, i, sobretot, la valoració per una bona feina i una bona professional, cosa tan difícil de trobar avui en dia.

NOTA: Totes les fotografies d'aquest post són fetes i editades per l'Ariadna Creus.

2 comentaris :

  1. Cristinaaaaa!! wOooOOw! moltíssimes gràcies per les teves paraules!!!!! Ets la meva cangur preferida, ja t´ho vaig dir i em repeteixo perquè tothom ho sàpiga, jo no deixo gairebé mai al Trico en llocs, contades vegades amb el meu germà i quan no pot ers una crisis .. ara ja no! et tinc a tu! i te´l deixaria ben tranquil.la i happy flower, precisament perquè el tindries a casa, a tu, com un més de la família, merci! i muasitus grandotes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapíssima!!! Gràcies a tu per venir a casa i passar la tarda amb nosaltres!! Em va encantar conèixer-te per fi i ja tinc ganes de tornar a quedar!
      Mil gràcies per la confiança amb el Trico!!! Ja saps que m'encantaria cuidar d'ell quan ho necessitessis! ;)
      Petonarros enooooooormes!!

      Elimina